wtorek, 12 maja 2015

Wśród przyjaciół (Przyjaźń to magia)!



Witam Was serdecznie, dziękując bardzo za to, że liczba moich obserwatorów przekroczyła 100! Motywujące! J Mam nadzieję, że są ze mną osoby, które wciąż mają ochotę czytać moje przemyślenia i polecenia kulturalne. Trwają matury, a tymczasem zapraszam na luźny wpis z garścią myśli oraz ze zdjęciami z ostatnich momentów. Opowiem też o planach na przyszłość i marzeniach.

Kiedyś dotarło do mnie, że doświadczyć prawdziwej przyjaźni jest niezwykle trudno. Pewnie nie tylko mnie takie myśli spotykały. Wielu z Was pewnie też tak miało. A to powinno być takie normalne. Jednak nie zawsze jest, ponieważ ludzie to nie lalki na półce sklepowej, które można sobie dowolnie wybrać, kupić, "kochać", przebywać i bawić się z nimi. 

Co najwyżej można być "gorszą lalką", od których inne się odcinają, tworząc swoiste getto. Nie... to wszystko nie ma sensu, kiedy nie ma się w sobie trwałych i sensowych wartości. Nic nie znaczą ci inni ludzie, którzy pogardzają drugimi. Nie ma znaczenia, to czego nie udało się stworzyć, ważne że nie dałeś się wciągnąć w machinę obłudy – udawania, sztucznej miłości i wzajemnej adoracji. Pozostałeś wierny samemu sobie, aż w końcu znalazłeś podobnych do ciebie, którzy są twoimi przyjaciółmi






Dwa bilety, a może 3 lub 4? Na pociąg lub do kina. To nie przypadkowi ludzie i dobrze się znają. Pojadą sobie gdzieś daleko, dzięki czemu spędzą bardzo miły czas, który długo będzie wspominany. Wspólny seans przywoła fale rozmów po nim. Ale przede wszystkim jest w tym spora jedność. Kilka śmiechów, ale jakby takie same, zgodne, serdeczne i rozumiejące. To nie pojedyncze energie i myśli, to kula o dużej mocy energetycznej i cała tablica zapisanych wyrażeń. Wystarczy telefon. Odbiorę. Porozmawiajmy chwilę. Porozmawialiśmy dwie godziny, a tematów wciąż nie było nam brak. Nie chodzi tylko o poglądy i tematy, ale o dzielenie się samym sobą, o inspirowanie się nawzajem. A w tym wszystkim leży – zrozumienie, serdeczność i miłość.





Wspólne jedzenie dodaje i rozmowom, i jedzeniu uroku. Zresztą i tak wszystko wokół staje się nieważne! To nieistotne! Piękno leży gdzieś pośrodku! A jeżeli w końcu potrafimy odejść od przytłaczającej rzeczywistości, jeżeli potrafimy spojrzeć innym wzrokiem i od innej strony – to czemu nie? Po to jest to wszystko, aby odnaleźć to, co najważniejsze. Cały ten sens polega na tym, by czuć się szczęśliwie – a to już jest nieco skomplikowane. Przyjaciele jednak pomagają. Bo gdy jesteś w gronie i czujesz się pewnie, i czujesz, że w ogóle jest fajnie, że możesz tu być, to to jest ta chwila "magiczna". Magia to odstępstwo od normy, czyli zobaczenie czegoś więcej. Magia to siła.






W przyjaźni mamy więc kilka ważnych aspektów. Zaufanie. Zrozumienie. Szczerość. Miłość. ŚMIECH (koniecznie). Szaleństwo. Wspólnota. Magia.


Z pewnością dla wielu z Was spotkania z przyjaciółmi przynoszą dużo pozytywnej energii i wiary w siebie. Również porównując czas, kiedy ich nie było, kiedy było po prostu gorzej z tym lepszym czasem, widzicie dużą różnicę – oczywiście na PLUS.


Jednym słowem, to jest coś, czego nam potrzeba, czyż nie?



Matury są przeze mnie zdawane. Pewien etap w moim życiu zakończył się. Od października najprawdopodobniej będę studiować dziennikarstwo lub inne humanistycznopodobną dziedzinę. Muszę wziąć się za pisanie tutaj, a na pewno jest sporo tematów, może na najważniejsze dam radę napisać. Za mało tutaj moich ulubieńców muzycznych, więc mam nadzieję postaram się oto. A najważniejszym planem jest uruchomienie kanału na YouTube – czyli vlogowanie. Kolejna okazja do tego, by dzielić się sobą, łączyć się z ludźmi i robić coś fajnego. Do napisania/ zobaczenia. Pozdrawiam! J


Warto być na bieżąco dzięki....




Warto zobaczyć również....










18 komentarzy:

  1. kiedy planujesz otworzyć kanał na YT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje plany to najprawdopodobniej czerwiec :)

      Usuń
  2. troche wiecej szczegółów odnośnie tematyki kanału/ programu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie raczej vlog osobisty. Nie będzie to kanał o dokładnej określonej tematyce i programie typu life-stylowy, poradnikowy itp. Nie będzie to kanał do końca poważny, ale nie będzie on również głupi. Nie zależy mi na powielaniu tematyki bloga.

      Usuń
  3. Wiesz, że ja już się nie mogę doczekać kanału i trzymam kciuki! *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie piszesz 😃 Przyjemnie sie to czyta ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny post. Zawsze zazdrościłam osobą, które mają przyjaciół od przedszkola. Ja swoje dwie siostrzyczki poznałam dopiero w szóstej klasie szkoły podstawowej ale przez te trzy lata zżyłyśmy się tak, ze widujemy się siedem dni w tygodniu. Moc przyjaźni to faktycznie nieopisane szczęście i magia. Pięknie napisany post. Radosny, ale nie przesłodzony, podoba mi się tu. Będę częściej odwiedzać i na pewno dodam do obserwowanych blogów ;)

    niutta.blogspot.com
    -Niuta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za te miłe słowa, za aktywność ^^ To pokazuje mi, że warto się wyrażać. To jest motywujące dla mnie. Staram się przekazywać swoje myśli, opisywać różne, pokazywać aspekty ważne emocjonalnie, uczuciowo i życiowo.

      Usuń
  6. Pieszesz piękne rzeczy, wiesz o czym piaszesz i nie boisz się tego, w sensie, nie łapiesz się takich chwilowych, łatwych tematów, wiesz co robisz, to płynie z Twojego serca (tak ja to odbieram)
    świetną rzeczą jest to, że nie piszesz tego na pokaz, ale naprawde to czujesz ;)
    to piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwytam tematy ważne życiowo, prawdziwe - trwałe, uniwersalne. Jest to miejsce (blog) na to, aby móc coś robić. Coś co pomaga mi zrozumieć także samego siebie, co pomaga mi opisać ten świat, własną rzeczywistość, emocje i doświadczenia!

      Dziękuję bardzo i pozdrawiam! ^^

      Usuń
  7. Przejrzałam Twój blog i w głowie mi się nie mieści jak mało ma komentarzy a jest ŚWIETNY. Mam nadzieję że wraz z otworzeniem kanału na YT, wzrośnie Ci liczba komentujących, bo niesamowicie piszesz. Obserwuję :)
    Zazdroszczę Ci fantastycznych przyjaciół ;)
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście. Trudno jest obecnie zainteresować ludzi blogiem, a tym bardziej spojrzenia na życie i piękno... na jego różne aspekty. Na coś bardzo ważnego, a tak zaniedbywanego!
      Język pisany jest chyba obecnie moim najlepszym narzędziem. Bardziej niż filmowy, ale jestem na otwarty na nowe rzeczy w życiu i na pokonywanie siebie.

      Dziękuję i pozdrawiam. Peace and Love ... :)

      Usuń
  8. celebruj przyjaźń, piękny dar, ale kruchy, z pełnią zazdrości mogę przyznać, że nie mam do niego szczęścia :>
    ps. dziennikarski styl, powodzenia na studiach :D
    lirykidziewczynskie.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz super przyjaciół! Pozazdrościć! Twoj blog jest super fajny <3 Co do kanału YT to będzie on w stylu kanału Zuzi? Pozdrawiam ,3

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za kanał i za twoje marzenia :)

    OdpowiedzUsuń