czwartek, 15 stycznia 2015

BLOG z kulturą #1 - Nawet z pozoru najwłaściwsze drzwi nie są dla nas...

Sentymentalnie, refleksyjnie, muzycznie

Trzeba uciekać od zniewolenia, trzeba uciekać od zamknięcia się w określonej kategorii, w określonych ramach!

Czujesz, że nie żyjesz, że tylko egzystujesz? Walczysz o
przetrwanie, a nie o własne
szczęście? Nie o własną

 wolność?



Ależ warto pamiętać! Wraz z wolnością przychodzi odpowiedzialność!

Poszukujemy samych siebie!

Sami wpadamy w różne konwencje z których niekoniecznie jesteśmy zadowoleni...
Wciąż poszukując.

Swojego imienia. Lub stwarzając je na nowo.
Ile fałszywych. Ile "pięknych kłamstw..."

Wciąż nadchodzi wewnątrz – rewolucja.

A może to tylko kolejna pomyłka?

"Gdy przewędrujesz każdy mały szept"

Jak ktoś nie wie, gdzie pójść, to może utonąć. A jeśli nie, to jest widocznie tylko tak, że  "krąży wokół siebie" i
czasem
boli go, że jest "niczym

zwykły człowiek".

Być kimś

szarym, by dać sobie ukojenie i zapomnieć o tym, że istnieje

coś innego, coś wyższego?

"Wyparcie się tego wszystkiego było by kłamstwem"

1#TEKST KULTURY/muzyka: THIRTY SECONDS TO MARS - R-EVOLVE
To find yourself just look inside the wreckage of your past

Przecież to wciąż trwa. Bo wciąż nie daje

spokoju.

 Bo moje przeznaczenie nie jest przecież takie

płytkie.

Ja pragnę kosmosu, a jestem na ziemi?



Ból. Wędrówka. Dołek i Górka.                    Ale cieszę się.                                      Przynajmniej

 próbuję.                        Przynajmniej                                                                           doświadczam. 

                                                                                   Przynajmniej

żyję

naprawdę!

Mogę się czuć w pełni wolnym. Podobno nigdy

w pełni
nie

poznam

siebie.

Nie wiem, czy będę w niebie czy będę
psem.

2#TEKST KULTURY/muzyka: PLACEBO - B3
Over power all my fear

Kiedyś to się skończy. Czy chcę
czy nie chcę.

Póki co, mam wiele...
 szans.

"Ja tańczę. A niebo, niebo gra. Ja śpiewam. Prze-niebieski czas..."

A jeśli w imię Boga zechcesz iść
Zostaw po drodze niepotrzebny krzyż
Miłości, nadziei naładuj w kieszenie i chleb
Potem idź, gdzie chcesz
Aż najmniejsza z dróg
Dotknie twoich stóp
Wtedy stań na najwyższej z gór
I połknij wiatr, byś wykrzyczeć mógł

Ja tańczę, a niebo, niebo gra
Ja śpiewam, prze-niebieski czas

A kiedy rozdasz najcieplejszy szept
Gdy przewędrujesz każdy mały sens
Pomyślisz, że tak, że wypełnił się czas
To ostatnia z dróg
Szuka twoich stóp
Teraz stań na najwyższej z gór
I połknij wiatr, byś wykrzyczeć mógł

Ja tańczę, a niebo, niebo gra
Ja śpiewam, prze-niebieski czas
Ja tańczę, a niebo, niebo gra
Ja śpiewam...

3#TEKST KULTURY/muzyka: COMA - Pasażer

 DRZWI

Chyba mogę już uznać to za fakt
Wejście nie tyle jest zamknięte na klucz, który zginął w przestrzeni
Bo tak naprawdę tych drzwi już nie ma.
Poszły sobie w kierunku spełnienia
Zamykając się przed wszystkimi
By otworzyć przed sobą świat.
Bo we własnym dobrze.
Ty! Ale szkoda, że bezludnie.
Wolę powiedzmy bezludną wyspę z najlepszymi osobami.
Wolę bez uprzedzeń oraz
Niczego na pozór i na siłę nie stwarzać, nie lękać się...
Być, po prostu być, nie przegapiać, doceniać, nie uciekać, uśmiechnąć się.
Nawet z pozoru najwłaściwsze drzwi, nie są dla nas. 
Ja


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz